Laatste trips, Oud&Nieuw, Terug naar huis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Griffioen - WaarBenJij.nu Laatste trips, Oud&Nieuw, Terug naar huis - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anouk Griffioen - WaarBenJij.nu

Laatste trips, Oud&Nieuw, Terug naar huis

Blijf op de hoogte en volg Anouk

02 Januari 2014 | Suriname, Paramaribo

Alweer een tijd niet geschreven, en dit is dan ook meteen de laatste blog.
13—16 december ben ik nog naar Blanche Marie en Avanavero geweest. Met z’n 5en weer bij Dion in zijn busje en daar gingen we. Een lange reis waar wij in de avonduren Blanche Marie bereikt hadden. Daar lekker onze hangmatten opgehangen en gaan slapen. De volgende dag zijn we naar de Blanche Marie gelopen (watervallen) en daar hadden wij even gebaden! Toen zijn we verder gegaan met de reis naar Avanavero, mooi gebied waar wij sliepen in een luxe lodge. Helaas hebben wij 4 dagen regen gehad, waardoor er weinig dieren actief waren. Uiteindelijk hebben we nog een kaaiman gevangen, een ijsvogel vastgehouden, apen gezien en Joyce heeft een boskalkoen neergeschoten.
Het was weer een mooie trip.

De kerst hebben wij in de jungle gevierd, Danta Bai. Met Villa Tosca (huisgenoten) gingen wij erheen. Lekker gefeest, gedronken, gechilled en gezellig samenzijn met iedereen. Ookal had ik niet echt het kerst gevoel, was dit een superrr leuke manier om de kerstdagen door te brengen. We hadden best goed weer dus konden lekker zwemmen, en hebben nog een boottochtje gedaan naar een dorpje!
Tweede kerstdag kwamen wij in de avond aan en toen zijn wij nog met het héle huis wezen uiteten. Daarna door naar Havana, wat ook weer een geslaagde avond was.

De rest van de week heb ik ook alleen maar gefeest en gedronken. Vrijdag naar Asia, zaterdag streetparty en door naar Touche, zondag thuis biertjes gedronken, maandag naar een Parbo evenement en nog naar ’t Vat om tequila te drinken.
Dinsdag was het natuurlijk Oudjaarsdag, wat hier ook al een groot feest is. Rond 11 uur gingen we naar de stad, waar veel vuurwerk was, muziek en een en al gezelligheid. Eind van de middag even naar huis gegaan, beetje chillen en klaar maken voor de avond. Rond 21.00 uur weer naar ’t Vat gegaan, waar het ontzettend druk was en echt Surinaamse muziek klonk. Door naar Zus&Zo, waar het feest was. Daar het nieuwe jaar goed ingeluid, met drank, leuke mensen, en dansjes! Nog even door gegaan naar Zin voor de laatste drankjes, en toen was het lichtje toch wel aardig uit aan het gaan. Thuis nog even met z’n alle gefrituurd en toen half 6 me bedje in.

1 januari heb ik vooral heeeel hard gechilled en uitgebrakt. Fiets weer ingeleverd en ’s avonds wilden wij met het hele huis uiteten omdat het de laatste avond was. Alles was zo’n beetje dicht dus toen zijn wij lekker wezen eten in het Marriott Hotel, het was heeeerlijk en erg gezellig.

Vandaag is dan echt mijn laatste dag aangebroken, wat mij echt heeeel erg verdrietig maakt. Ik heb hier zo’n TOP tijd gehad. Ik ga het hier zooooo missen, het is een geweldig mooi land, waar ik ontzettend veel van heb kunnen zien. Ik heb alles uit deze 3 maanden gehaald wat erin zat, ik heb optimaal genoten. Ik heb hier zulke leuke en gezellige mensen leren kennen en ik heb vrienden gemaakt voor het leven. Het was ge-wel-dig!!

I LOVE SU!

Zie jullie in Nederland.

Dikke Brassa Anouk

  • 02 Januari 2014 - 15:26

    Birgitte:

    Leuk zeg om te lezen. Top zeg dat je het zo leuk gehad hebt. Goede terugreis en tot gauw! X

  • 02 Januari 2014 - 18:22

    Joyce:

    Leuk om je laatste verhaal nog te lezen voordat ik je morgen weer zie! Xxx

  • 02 Januari 2014 - 18:30

    Harry:

    Le uk verhaal weer , maar kijk nu uit naar je verhalen die je thuis komt vertellen kijk er naar uit dikke kus papa.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Anouk

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 584
Totaal aantal bezoekers 11836

Voorgaande reizen:

27 September 2014 - 01 September 2014

Wonen en werken in Suriname

05 Oktober 2013 - 02 Januari 2014

Stage in Suriname!

Landen bezocht: