Aftellen, nog 5 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Kortenhoef, Nederland van Anouk Griffioen - WaarBenJij.nu Aftellen, nog 5 nachtjes slapen... - Reisverslag uit Kortenhoef, Nederland van Anouk Griffioen - WaarBenJij.nu

Aftellen, nog 5 nachtjes slapen...

Blijf op de hoogte en volg Anouk

30 September 2013 | Nederland, Kortenhoef

Hooooi Allemaal,

Hier dan mijn eerste verslag, nu nog vanuit Nederland...
Maar jeetje wat begint het nu ineens op te schieten, gewoon nog maar 5 nachtjes slapen en dan vertrek ik gewoon écht naar Suriname!!
Wat begint het nu ontzettend spannend te worden, maar ik kan niet wachten... IK HEB ER ZIN IN :)

Ik heb extra genoten van het laatste weekend in Nederland. Super leuk stalfeestje gehad en zondag nog een super gezellige dag gehad met vrienden en familie!! Fijn om jullie allemaal nog gezien te hebben! <3

Mijn volgende bericht zal komen uit het mooie, warme en zonnige Suriname.

Liefs,

Anouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Kortenhoef

Anouk

Actief sinds 11 Sept. 2013
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 11821

Voorgaande reizen:

27 September 2014 - 01 September 2014

Wonen en werken in Suriname

05 Oktober 2013 - 02 Januari 2014

Stage in Suriname!

Landen bezocht: